Vara aceasta am participat in calitatea de sponsori la Gala Game of Tribes, eveniment de premiere a celor mai bune campanii de marketing clujene, organizat cu succes de IAA YP Cluj.
Noi am avut grija ca organizatorii sa iasa in evidenta cu cele mai frumoase papioane create special pentru ei, folosind gama cromatica Game of Tribes.
Pentru ca evenimentul a fost plin de creativitate, am vrut sa iesim din tiparele banner-ului clasic si ne-am facut prezenta cu personajul Papiox. Mascota este insusi logo-ul Papiox impreuna cu produsele noastre reprezentative - papionul si cravata. Am combinat culori si texturi pentru a transmite spiritul tineresc a brandului si posibilitatile pe care le ofera Laboratorul de Papioane.
Tema evenimentului a fost “Povesti Nespuse de Marketing”, iar noi ca parteneri am povestit despre brandului Papiox intr-un interviu acordat organizatorilor IAA YP Cluj. Intregul interviu il puteti citi pe Marketing Tribe, unde veti afla povestea noastra, provocarile intalnite si despre fondatorii acestui brand.
Cu drag,
Echipa Papiox
Photo credits: Chris Nemes Photography